Beste Jeanet,
Er klinkt nog steeds teleurstelling en boosheid in je berichten door.
Waak ervoor dat dat niet omslaat in rancune, want als dat gebeurt komt een oplossing alleen maar verder uit beeld…………..
Je hebt een hele bubs aan ervaring ingebracht, je bent veel beter op de hoogte dan de rest, je doet zo vreselijk je best er iets van te maken, maar “ze” begrijpen je niet….
Zomaar pardoes, geheel uit het niets, wordt op een vergadering waar je zelf niet bij was, besloten een aantal taken bij je weg te halen.
Ja, dat is een forse teleurstelling, dat begrijp ik.
Maar wat me nog steeds niet helder is, is het waarom. Je noemt wel dingetjes, maar of dat ook de echte redenen zijn ?
Ik schrik vooral van je laatste berichtje. Jullie zijn als DB op stap geweest, dat was toch het moment bij uitstek om er achter te komen wat de werkelijke argumenten zijn lijkt me. En juist in dat laatste berichtje lees ik heel veel afstand tussen jullie. Alsof jullie je aan het ingraven zijn in jullie loopgraven en aan de vooravond staan van een heftige strijd om het gelijk, een strijd die gevoerd zal worden door met standpunten te gaan gooien. En bij elke worp zullen de hakken verder in het zand gaan….
Interne strijd is volgens mij wel een van de ergste dingen die een OR kan overkomen.
Ik wens je succes, en vooral ook veel wijsheid toe.
Henk