Kan ik een samenvatting van het Eurovisie Songfestival terugkijken? Ik heb het gemist

Ik heb het gemist, maar wil eigenlijk alleen een samenvatting zien van de optredens, en niet alles eromheen. Kan ik dat ergens online zien?
Ik bedoel de halve finales van 7 en 9 mei 2024

Ritsuka
een week geleden
in: Televisie
Thecis
een week geleden
Heb je NPO start bekeken? Daar staat de volledige uitzending (denk ik) en kan je het de tussenstukken overslaan.
LeonardN
een week geleden
https://www.youtube.com/watch?v=KSYE-C1TuXo
In de eerste comment staan de timestamps, kan je het skippen nog makkelijker maken.
Ritsuka
een week geleden
Bedankt! Ga eens kijken
Amadea
een week geleden
? Het Eurovisie Songfestival is morgenavond pas, dus je kunt het nog niet gemist hebben. Er zijn alleen twee voorrondes geweest...
Ritsuka
een week geleden
Ik bedoel de voorrondes, toegevoegd aan de vraag
Thecis
een week geleden
@Amadea
Ook al waren het de halve finales, het blijft het Eurovisie Songfestival.
De Olympische Spelen beginnen ook niet bij de finales, net zo min alsvij een EK of WK. De vraag had wellicht iets preciezer kunnen zijn, maar met de kennis die we algemeen hebben, was het gemakkelijk gereduceerd dat dit om de halve finales ging. Of zit ik daar mis mee?

Geef als eerste antwoord