lezen,kopieren en doorsturen!

• kiezer

Nog altijd wijzen de peilingen uit dat het cda ondanks hun 2e val weer een

kans krijgt. Nederland lijkt te zijn vergeten dat het ingevoerde

zorgstelsel, de invoering van de euro, en andere drastische maatregelen ons

allemaal getroffen heeft. Tijd voor iets nieuws, iets fris want, slechter

kan het toch niet gaan. Waarom is de pvv geert wilders niet een optie, maar

kiest iedereen automatisch voor het cda,vvd of pvda. Omdat een andere partij

toch geen kans maakt word dan gezegd, klopt en zeker als we allemaal zo

denken! Lijkt Nederland te zijn vergeten hoe we tegenwoordig moeten

overleven???Hoe we genaaid zijn door het ingevoerde zorgstelsel, de euro etc

Waarom scoort het cda in de peiling dan zo hoog??

Pim fortuin kreeg het vertrouwen wel, maar kon het niet afmaken, waar zijn

al zijn oude stemmers gebleven? Geven ze die zomaar aan een regering waarvan

we de afgelopen jaar alleen maar hebben moeten inleveren?

Ik heb dit van de site van de pvv: en is dit nu zoveel slechter dan

het programma (ik noem nu maar een enkele partij ter voorbeeld als alternatief voor mensen die uit gewoonte weercda stemmen)en de leugens die het cda ons nu weer voorschoteld:

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage

straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog

steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit

zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van

niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel

belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere

maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En

kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te

vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor

pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit

een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het

fatsoen moet terug in onze samenleving.

of kijk op hun site.

Mensen stuur dit door als je ook wat nieuws en fris wil. En zeker als je de

huidige regering uitkotst!

Ook als je het niet eens bent met geert wilders wil je toch wat anders. Sp

of weet ik veel wat.Maar niet dat wat we afgalopen 4 jaar hebben gehad toch? Is het normaal dat we voedselbanke hebben in Nederland, maar dat er wel bij rampen geld tvoorschijn getoverd word,om hun naam hoog te houden.Kon dit geld niet voor onze eigen armere burgers besteed worden?Nee want we moesten bezuinigen!

Deze email dient enkel om Nederland wakker te schudden, en hun wantrouwen in

de huidige regering kenbaar te maken dmv de eerte kop in dit verhaal.

Stuur dit daarom door kopier dit even enzet het in een email, en ga voor een

nieuwe regering met frisse nieuwe ideeen. Slechter dan de afgelopen 4 jaar

kan het niet gaan!!!! Wij krijgen nu de kans Nederland te veranderen, benut die dan ook!

• renee

Ik snap dit verhaal wel, en vind dit eigenlijk ook wel zo.

Sinds het cda regeert heeft elke Nederlander moeten inleveren, denk inderdaad alleen al aan het nieuw zorgstelsel>dit is gewoon een feit en klopt.

Het feit dat er voedselbanken in een land als Nederland is vind ik ook niet kunnen als ik inderdaad zie dat Nederand Mijarden weg geeft bij natuurrampen in andere landen. Je kunt ook die mensen helpen met wat minder geld vind ik. Maar destijds werd al gesuggreerd dan bakenende bekend wil staan om zijn vrijgevigheid. Ik vind inderdaad dat ze minder mogen geven en het overige geld aan onze eigen burgers geven. Ik ken mensen die kunnen door de euro echt niet meer rondkomen.Hoe zuinig ze ook zijn.

Ik zal zelf dus voor een linkse partij gaan, omdat die ook voor de etnische minderheden gaan. Zoals bekend is een rechtse partij meer voor de rijken en die worden nu alleen maar rijker. Zoals Bos in het debat ei tegen Bal ellende:

Noem me eens 1 ding waarbij de allerhoogste inkomens moesten inleveren, nou dat kon hij niet eens, dat zegt al genoeg toch. Volgens bal ellende moeten de hoge inkomens dus vooruit en de rest zoekt het maar uit. Ach en de zorg, datzal balkenende een zorg zijn, laat die oude mensen maar inleveren!!!

Lees hun plan goed mensen dan weet je dat ook nu het cda wil bezuinigen op weer de gewone burger!!

• Henk

Wat is dit nou voor een rare mail ?

Afgezien van de vraag of je het met de inhoud eens bent of niet, ik vind dit prikbord écht het medium niet om met politieke kleurtjes te gaan wapperen.

Als het CDA nou een ondernemingsraad gehad zou hebben, tja, dán wel……….

Fijn weekend iedereen

Henk

• Ronald

Ik ben het volledig met Henk eens!

Voordat je het weet wordt dit een tijd een algemeen-politiek prikbord….

Hoe belangrijk ook, dit is volgens mij de juiste plaats niet om politiek te bedrijven, tenzij het over medezeggenschaps-onderwerpen gaat..

Groet,

Ronald.

• Dirk.D.

Beste,

Tja, en ?? wat moet je er mee ???

Staat nix vanm over in de WOR of de ARBO wet, ook niet in B.W. 7 van art. 610 en verder..

Dus verkeerd bord ??

Groet

Dirk.D.