Hallo prikborders,
Ik moet een aantal mensen teleurstellen, inclusief mijzelf. Maar er zijn te weinig aanmeldingen om de twee prikborddagen door te laten gaan. Het spijt me enorm.
Irene
Hallo Irene
Een zeer terleurstelend bericht. We hadden er ons zo op verheugd en alles was al gepland. Is er totaal niets te regelen voor de wel aangemelde prikborders. Ook in kleine groepen kan er toch een cursus georganiseerd worden, denkende aan commissies. Irene hoeveel prikborders hebben wel gereageerd?
groet, Jan
Hallo Jan,
Geloof me, ik vind het ook erg jammer. Het programma was erg goed, al zeg ik het zelf. Maar er hebben zich slechts vijf deelnemers aangemeld voor de twee dagen en nog eens twee voor alleen de eerste dag. Er zijn wel ontzettend veel aanvragen geweest en eigenlijk ben ik best wel benieuwd waarom er zich niet meer mensen hebben aangemeld. Wellicht een volgende keer beter.
Consulie: dit was wel een heel kleine groep. Wellicht dat Stavoor wat doen kan met een open inschrijving. Maar deze vraag moet je dan daar neerleggen.
Groet, IRene
Wim,
Het zag er wellicht zo uit, maar er was uppers tijd om te ontmoeten, zo niet te netwerken. De onderwerpen die besproken zouden worden waren op aanvraag van een groot aantal prikborders. En dan met name de vorm van medezeggenschap.
Als ik mensen wil ontmoeten zonder daarbij in het bijzonder over een aantal zaken te willen hebben dan maak ik een afspraak in bv een cafe. Wat overigens ook heel gezellig kan zijn en tevens nog goed voor het netwerken.
Alleen dat was niet de opzet van de prikborddagen. Twee dagen is om gevraagd en twee dagen had ik volgens mij op een toch behoorlijke en goede wijze ingevuld.
Wellicht dat de prikborder weer terug moeten naar één dag. Wim ik geef het stokje door aan jou om dit te organiseren. Ik kom zeker.
Groet, Irene
HAllo Prikborders
De eerste prikborddag was een groot succes en toen werd er al gesproken over een vervolg met mogelijk 2 dagen. Onze ondernemingsraad vond het programma zoals door Irene werd gepresenteerd zeker de moeite waard. Onze bestuurder heeft zelfs hiervoor groen licht gegeven.
Ik wil namens onze ondernemingsraad Irene bedanken voor alle genomen moeite en wij hopen dat de prikborddag toch een vorm gaat krijgen.
groet Jan
Laat het een les zijn Irene. Vauit alleen commercieel oogpunt werken dit soort dingen niet. Je moet echt geinteresseerd zijn. Ik vond de communicatie op het prikbord misleidend in relatie tot de info die ik thuis kreeg. Het zou een leuk en informatief treffen moeten zijn, maar aan de deelnameprijs was al af te lezen dat ……….. En het feit dat het niet door gaat na zoveel promotie vind ik ook een minpunt. Het levert niet genoeg op dus………….
Tot zover mijn mening………..
afz. de organisator van de eerste en tweede prikborddag (en die waren heel erg leuk en een fractie van de prijs!)
Mart,
Jammer dat je het zo opvat.
Allereerst heb ik voor twee jaar geleden een prikborddag georganiseerd die goed bezocht is en waar prima onderwerpen aan de orde zijn gekomen. Niet alleen gezellig maar vooral leerzaam. OR-werk is immers werk.
Toen is het idee geopperd om er twee dagen van te maken. Gezien de onderwerpen die aan de orde moesten komen en gezien het feit dat ik niet het
financieel risico durfde te nemen heb ik wederom een trainingsinstituut (overigens de zelfde die het de eerste prikborddag voor niets heeft gedaan. Dat leek me billijk) ingeschakeld met de vraag of zij weer mee wilden doen.
Dit wilden zij wel maar nu wel tegen kostprijs. Begrijpelijk denk ik.
Dan ziet het programma er proffesioneel uit. Dan zijn er al mensen benaderd die het een en ander toe komen lichten, Dan is er van mijn kant al circa 30 uur vrijwilligerswerk ingestopt (en dan heb ik niet eens over de vorige keer), dan is er een optie genomen bij een locatie etc.etc.etc.
Ja, daar zitten kosten aan verbonden. Maar deze prikborddagen zouden dan wel professioneel begeleid worden en er was gezorgd voor een prima accomodatie met prima faciliteiten en er waren goede sprekers uitgenodigd. Deze sprekers vragen wel een kilometervergoeding en moeten evenals de deelnemers eten en slapen.
Kortom: het is een keus. Of je organiseert een gezellige middag of je organiseert een tweedaagse bijeenkomst waar interessante onderwerpen aan de orde komen, waar het netwerken uitgebreid aan de orde komt en waar betrokken sprekers zijn uitgenodigd.
En nee, ik zou daar geen geld mee verdienen. Van mijn kant is het allemaal vrijwilligerswerk geweest. Zowel de eerste keer als nu.
Jammer vind ik dat het niet doorgaat. Maar ook jammer vind ik het dat iemand die mij niet kent zo ongenuanceerd een opmerking plaatst op dit prikbord.
Heb er een tijd over nagedacht of ik uberhaupt zou reageren, maar jouw opmerking bleek me steken. Vandaar.
Mocht je in de toekomst zelf weer het initiatief nemen en een prikborddag organiseren en deze is leerzaam en gezellig dan kom ik graag en bomen we over dit onderwerp wellicht verder.
Hartelijke groet,
Irene
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?