functiebeschrijving voorzitter/secretaris

• Lida Venema

Dag Marjolein,

je emailadres??? :-) werkt wat makkelijker als ik dat heb :-) mag je ook doorgeven op mijn emailadres.

Groet, Lida

• Irene

Hallo Lia,

Heb de informatie ontvangen . Bedankt voor de moeite. Als ik nog eens iets terug kan doen dan hoor ik het graag.

Irene

• Mormel

Nou super bedankt zeg.

wat is er mis met mijn emailadres?

• Lida Venema

Ontvangen via de post en bedankt!

Lida

• Wim Roest

Zou dat graag ontvangen. Ik heb trouwens competentieprofielen in de aanbieding.

• Christl Kruithof

Ik zou ze ook graag willen ontvangen!

Bij voorbaat mijn dank

Groeten

Christl

• Irene

Hallo Lida,

Je wordt er maar druk mee. Grappig dat dit onderwerp zo gaat spreken. Voor een paar jaar terug heb ik hierover nogal pittige discussies gehad met zowel trainingsinstituten als ambtelijk secretarissen. Deze waren het toen absoluut niet met me eens dat het nodig was om voor deze functies zaken te beschrijven terwijl ik van mening was en overigens nog steeds ben dat OR-werk, werk is. En daarom moeten de functies beschreven worden.

Prima ontwikkeling.

Irene

• Lida Venema

Helemaal mee eens Irene, ik ga een andere topic openen en ik hoop hier ook veel reacties op te krijgen waar denk ik meerdere prikkers wat aan kunnen hebben.

Groet, Lida

• caroline

hallo wie kan mij helpen aan tips over het voorzitterschap ik ben sinds kort vicevoorzitter en plaatsvervangend voorzitter omdat er nog geen voorzitter is op gestaan neem ik deze waar Irene schreef:

>

> Hallo Lia,

>

> Heb de informatie ontvangen . Bedankt voor de moeite. Als ik

> nog eens iets terug kan doen dan hoor ik het graag.

>

> Irene

• Anja

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar compententiefrofielen voor OR-leden. (dit nav negatieve reacties van de achterban op een voorgedragen kandidaat-lid).

Groet,

Anja