prikborddag

• Irene

Hallo mensen,

Denk niet dat er radiostilte is m.b.t. de prikborddag. Ik heb hierover 13 juni een overleg en zal jullie daarna bericht doen over het programma, de kosten en hoe deel te kunnen nemen. Het wordt zo goed als zeker een tweedaagse. Wel wil ik nog benadrukken dat het niet verplicht is om te blijven overnachten. Dit prijsverschil zal ik tevens aan geven. Mochten er nog vragen zijn of wensen, dan hoor ik deze graag. Zo mogelijk graag via mijn prive mail.

Groet, IRene

• Irene

Oke, bijna is het zover en kunnen we starten. Zijn er nog speciale wensen die eigenlijk echt aan de orde zouden moeten komen. Laat me dit dan even weten dan kan ik dit nog meenemen. Voor de zorginstellingen zou ik me voor kunnen stellen om het punt cultuur op de agenda te zetten gezien de vele fusies in den lande. Verder is het mogelijk om een agendapunt te maken van “welke vorm van medezeggenschap is nu de meest optimale” na een fusie.

Vanuit de profit organisties zou ik graag nog een paar prioriteiten aangereikt krijgen zodat er voor alle mensen die deze dagen komen minstens twee punten zijn die meteen aanspreken.

Hoor graag van jullie.

Groet, Irene

• Jan Kroeze

Hallo Irene

Momenteel is Lida met vakantie. Na haar vakantie zullen wij de eventuele speciale wensen kenbaar maken. Is de lokatie De Roskam ??

Wij hebben er zin in.

groetjes

Jan

• Irene

Ja,Jan zoals het er nu uitziet gaan we naar de Roskam. Het programma is bijna klaar en het beloofd boeiend te worden.

Irene

• Lida Venema

En ik ben terug van vakantie en spreek Jan morgen (woensdag) mijn eerste werkdag. We reageren zo snel mogelijk!

Groet, Lida