OR Prikborddag 4-5 oktober a.s.

• Irene

Hallo collega's,

Interesse is er. Nu een afstemming van de data. Ik ben er zelf ook voorstander van om twee dagen of wellicht anderhalve dag bij elkaar te komen. Heb de vorige keer als erg leerzaam en prettig ervaren, maar heb toch gemist dat ik 's avonds nog wat na kon netwerken. Vandaar deze optie nu. Laat me even weten of jullie deze data kunnen en met hoeveel mensen je denkt te komen.

M.b.t. de optie om ook mensen van het personeelsprikbord uit te nodigen kan ik volledig in mee gaan. Prima combinatie OR en personeelsboeren.

Hoor het graag van jullie.

Irene

• Laura

Sorry, daar komt ie nog een keer.

Hallo Irene,

Wat houdt de prikborddag precies in?

Doe nog niet zo erg mee hier.

Hoeveel mensen doen eraan mee?

Waar gaat het allemaal over?

Mag iedereen komen?

En zo nog vele vragen, hahaha

Groetjes Laura

• Dirk.D.

Irene,

Noteer alvast, Dirk.D…..4/5-10 OK

Dirk.d.

• Irene

Hallo Laura,

Dit een een bijeenkomst van mensen die de discussie aangaan op dit prikbord. Op die dag worden er een aantal opties op de agenda geplaats, uitgewerkt, uitgelegd, aangepast, etc. Vragen die naar voren komen vanuit de diverse OR-en worden zo mogelijk beantwoord en de diverse oplossingen worden besproken.

Je kunt het zien als een soort training voor OR-en maar dan voert de discussie en het netwerken de boventoon.

Niet alleen gezellig, maar zeker ook leerzaam. Iedereen mag komen. Wel zullen we wanneer er veel aanmeldingen zijn een limiet stellen aan het aantal van een organisatie.

De laatste keer waren en volgens mij ongeveer een persoon of 25?? Weet het niet meer zo precies.

De kosten proberen we zo laag mogelijk te houden.

Het is zowel voor OR-leden van profit als non-profit organisaties. En zoals al eerder vermeld zullen we dit keer wellicht gaan we dit keer samenwerken met de prikborders van de personeelspagina. Een leuke combinatie.

Hoop dat het je zo duidelijk is.

Groet, Irene

• Laura

Hoi Irene,

Bedankt voor je uitleg, t is ineens een stuk helderder.

Laura

• Hen

Alle keren deed het arboprikbord ook mee. Ronald was de allereerste keer kort aanwezig (naast Mart ook Ad, John, Eef, enz.). Medezeggenschap heeft veel te maken met arbo (naast p&o). De eerste organisator had met Ronald een link geregeld op de arbo-startpagina. Idee?

• Lida Venema

Irene,

Data genoteerd. Ik ben aanwezig.

(als ik je ergens mee kan helpen?)

Groet,

Lida

• Irene Ouwersloot

Prima,

Wil jij het kenbaar maken en de namen aan mij doorgeven?

Irene

• Irene Ouwersloot

Hallo Lida,

leuk dat je ook komt. Zodra ik weet om hoeveel mensen het gaat zal ik zeker een beroep op je doen. Maar blijkt nu dat er maar een man of tien komt dan kan ik het alleen af. De vorige keer was het een behoorlijk grote groep en wellicht dat dit keer samen met het personeelsprikbord en het arboprikbord de groep nog groter wordt maar dat zie ik eind volgende week wel. Tot die tijd heb ik een optie op een groot aantal kamers. Wie het eerst komt het eerst ook een kamer heeft.

Groet, Irene

• Adri ®

Irene,

Plaats de vraag oproep op het arboprikbord.

Ik wil heel graag heen.

Adriana