OR Prikborddag

• Jan

Hallo collega's

Geruime tijd geleden is er een Prikborddag georganiseerd, komt er nog een vervolg op?

• Irene

Hallo Jan,

Ik wil deze dag met plezier weer organiseren. Maar dan moet eerst de discussie gevoerd zijn waar en wanneer. Voor mij zou een goede optie zijn (financieel etc.) De Roskam in Rheden en dan in bv ergens in oktober. Ook zou ik dan graag willen weten of de voorkeur uit gaat naar een of twee dagen. Daarbij kunnen collega's die het ook leuk vinden vanzelfsprend graag meedenken en meehelpen. Tenslotte zou het ook prima zijn om vooraf de thema's te bepalen.

Hoor het graag van jullie.

Hartelijke groet,

IRene

• Dirk.D.

Beste Irene e.a.

Maakt mij niet zoveel uit, waar en wanneer.

De vorige keer is mij best bevallen, echter twee dagen is wat duur/veel maar ik pas mij wel aan…

Mischien is levensloop een onderwerp ??? of fusies, verschil “profit en non profit” benadering ???

Ach we zien wel waar de rest mee komt en wanneer…

Irene, doe je best…

Groet

Dirk.D.

• Jan

Hallo Irene

De 1e bijeenkomst was een prettige en leerzame dag. Mijn voorkeur gaat uit naar een 2 daagse bijeenkomst zodat er 's avonds ook nog nageboomt kan worden.

De Roskam lijkt mij een uitstekende lokatie. Onze OR heeft daar zeer goede ervaringen mee en zelf heb ik daar goede contacten mee. Heb je hulp nodig voor het regelen betreffende deze lokatie wil ik je graag helpen.

Onderwerpen kunnen zijn :

Wat wordt er verstaan onder een pilot en hoe gaat de OR daar mee om.

Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden.

Hoe ga je om met storende elementen in een OR

September of October moet denk ik te plannen zijn en heb je hulp nodig laat het weten

groetjes

Jan

• Hen

Ik heb er in principe wel weer zin in.

De twee personen die dit eerder hebben georganiseerd, hebben dat - vind ik - goed geregeld. Misschien kunnen ze samen iets opzetten? Ik weet echter niet of de eerste nog wel op de site meekijkt/-doet. Heb slechts een vermoeden :)

Indien wel: idee om contact te zoeken met Irene?

Onderwerpen: afhankelijk van de uiteindelijke grootte van de groep, en de keuze van 1 of 2 dagen, is m.i. een dag ook gauw gevuld met de lopende zaken van een OR. Mijn ervaring van alle bijeenkomsten “prikborddag” en intervisie (andere hoek, maar effect hetzelfde) is, dat er uit een (hernieuwde) kennismaking zoveel onderwerpen naar voren komen, met altijd wel 1 of 2 meest actuele, schrijnende, belangrijke, waar d.m.v. intervisie iedereen aan mee kan helpen, oplossingen aan te dragen.

Een suggestie dus: inventarisatieronde van onderwerpen die voor intervisiebehandeling in aanmerking komen, keuze van te behandelen onderwerpen en behandeling ervan.

• Lida Venema

Irene,

De Roskam perfect, periode zal wel lukken, 1 of 2 dagen maakt niet uit.

Ik sluit mij aan bij Jan wat betreft de onderwerpen.

Misschien een optie om een combinatie met het prikbord P&O te maken?

Groet,

Lida

• huisbrink

Ik zou wel mee willen doen als het mag, ook al is het OR prikbord niet mijn “speelplaats”.

Voor onderwerpen: het verschil profit nonprofit van Dirk zal voor mij goed van pas zijn. Arbeidsvoorwaarden vind ik ook interessant.

Hoe was de eerste dan georganiseerd? Wie was aanwezig?

• huisbrink

Lida,

Jou idee om de P&O-ers bij te trekken vind ik geweldig! Ik hoop dat iedereen er mee accoord gaat.

• Dirk.D.

Beste Adri, e.a.

Wie was er aanwezig ?? Tja, dat weet ik al niet meer, Enkele personen kan ik mij goed voor de geest halen (of alleen de eerste of tweede keer was weet ik niet meer)

Dus ik hoop Hen(ny), Irene, John (de Wijze), Lida in elk geval weer terug te zien,

Groet

Dirk.D.

• huisbrink

“The one and only henny”? Ik mis hem ook. Jammer dat hij niet meer te zien is.