Sinds 2000 zijn wij gefuseerd en sinds die tijd zijn de medewerkers incl leidinggevenden mijn inziens minder betrokken met ons bedrijf .
Zo komt het voor dat afdelingen soms uren stilstaan, om dat er eenvoudige materialen ontbreken, orders niet op tijd zijn gepland etc etc etc
Mede oorzak kan zijn dat er veel interne verschuivingen hebben plaats gevonden .
Een aantal werkleiders ,managers zijn nieuw binnen gehaald die wel over theoretische kennis beschikken doch geen praktijk mensen blijken te zijn.
Je ziet dan ook dat deze groep leidinggevenden ± 60 % tijd aan vergaderen besteden, waar dan ook weer niets uitkomt.
Opmerking je hoort door het gehele bedijf roepn ,het zal mijn tijd wel duren.
Dit komt voor op alle niveaus.
Mijn gevoel zecht dat de alg directeur geen idee heeft hoe het er op de werkvloer toegaat?Onze OR is enigzins verdeeld wat te doen om het tij te keren.
WIE HEEFT EEN GOED ADVIES, wat ik mee nemen voor onze OR .