Hallo,
Wie kan mij helpen door mij te zeggen waar wij terecht kunnen met vragen en of klachten over onze dircteur.
Ik zal niet in details treden maar iedereen die niet voor 200% instemd met het nieuwe beleid wordt op een smerige achterbakse manier buiten gegooid. wij zijn een stichting en de oude raad van bestuur is aan de kant gezet, daar is geen nieuwe RVB voor in de plaats gekomen, wel een nieuwe raad van commisarissen, die binnen ons bedrijf regelmatig opdrachten toegeschoven krijgen.
De OR wordt persoonlijk1 op 1 door de grote baas geïntimideerd om eens te gaan met zijn nieuwe plannen, zoniet dan vertrekken wat het ook kost.
Er is een bijeenkomst geweest van de OR en daarna werden de werknemers die kritiek hadden op het nieuwe personeelsbeleid even duidelijk te verstaan gegeven dat ze maar beter hun mond kunnen houden anders konden ze een uitkering aan gaan vragen.( de baas had info via een ingeleend personeelslid die alles doorbriefd)
We zijn nu op een punt dat er al een paar mensen uitgewerkt zijn en iedereen voor zijn baantje vreest, niemand durft ook nog maar iets te doen binnen het bedrijf omdat we bang zijn dat we eruit kunnen.
Waar kunnen wij terecht, of hoe kunnen we dit oplossen.
alvast bedankt,
zoekertje (die het nu echt zat is)